تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
6
امام جمعه موقت بندرچارک:

مسئولان چیروئیه را دریابند

  • کد خبر : 11954
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مسئولان چیروئیه را دریابند
امام جمعه موقت بخش شیبکوه گفت: هنوز در گوشه و کنار این منطقه مردم با مشکلاتی همچون نوسانات برق، کمبود آب و جاده های خطرناک و بدون علائم دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش لنگه نیوز حجت الاسلام عبدالله کشمیری امام جمعه موقت بخش شیبکوه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با تبریک به مناسبت هفته وحدت، اظهار داشت: مسئله اتحاد مسلمین بسیار مهم است که امام بزرگوار با نگاه ژرف خود پایه گذار این هفته بودند و این اتحاد یک فریضه قطعی قرآنی است و این یک چیز دلبخواه نیست، این را بعنوان یک وظیفه نگاه کنیم.

وی افزود: با اینکه دشمنان تلاش بسیاری برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین را دارند ولی به حمدالله وحدت مردم شیعه و سنی این منطقه وحدتی عملی است چرا که مردم در عمل ثابت کرده اند پای این انقلاب و نظام مقدس هستند.

امام جمعه موقت بخش شیبکوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: امروز در روزشماره هفته دفاع مقدس روز بزرگداشت فرماندهان شهید است، فرماندهانی که از جان شیرین خود برای پاسداری از مرزهای این کشور عزیز گذشتند و یاد آنها برای همیشه جاودانه تاریخ شد.

حجت الاسلام کشمیری بیان داشت: ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی و آغاز هفته فراجا می باشد این روز را به همه مجاهدین عرصه امنیت تبریک عرض می نماییم و یاد وخاطره شهید اسدالهی فرمانده دلیر پاسگاه انتظامی چارک را که در در گیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید را گرامی میداریم.

رئیس جبهه نیروهای انقلاب شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: ضمن تشکر از خدمات و تلاش های مجاهدانه دولت مردمی که شبانه روزی در جهت رفع مشکلات مردم سر از پا نمی شناسند اما هنوز در گوشه و کنار این منطقه مردم با مشکلاتی همچون نوسانات برق، کمبود آب و جاده های خطرناک و بدون علائم دست و پنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: از جمله روستاهایی که با از این دست مشکلات روبرو است بندر چیروئیه می باشد که علی رغم اقدامات خوب دولت در این روستا طی سالیان متمادی، کمبودهایی هنوز به جا مانده که جا دارد مسئولان برق، آبفا، راهداری و مخابرات نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدامی اساسی نمایند و به طور کلی مسئولان مربوط چیروئیه را دریابند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=11954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.