تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
11

انهدام باند سارقان مسلح در بندرلنگه

  • کد خبر : 11590
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
انهدام باند سارقان مسلح در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از انهدام یک باند سه نفره سارقان مسلح و کشف اموال مسروقه به همراه یک قبضه سلاح گرم در شهرستان «بندرلنگه» خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سردار «علی اکبر جاویدان» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام سرقت مسلحانه سه کیلو طلا و جواهرات ومبلغ۱۵هزاردرهم وجه نقد، دو دستگاه گوشی موبایل از یک منزل همراه با یک دستگاه خودرو پژو متعلق به مال باخته در شهرستان بندر لنگه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی صحنه وقوع جرم و جمع‌بندی سرنخ‌های جمع آوری شده متهمان را شناسایی وضمن هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی، اعضا این باند را در سه عملیات غافلگیرانه و درشهرستان‌های آبادان، بندرلنگه و تهران دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت مسلحانه با طرح و نقشه قبلی اعتراف کردند، افزود: در بازرسی ازمخفیگاه متهمان اموال مسروقه شامل کلیه طلاجات مسروقه، ۱۵ هزار درهم، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و هفت عدد فشنگ جنگی به همراه خودرو سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس با قاطعیت تمام با افراد مخل نظم عمومی و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=11590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.