تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
13

تقاضای امام جمعه بندرلنگه برای پایان مأموریت/ مسؤولان برای جان مردم در جاده های غرب هرمزگان فکری کنند

  • کد خبر : 10690
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
تقاضای امام جمعه بندرلنگه برای پایان مأموریت/ مسؤولان برای جان مردم در جاده های غرب هرمزگان فکری کنند

در مساله جاده ها در شهرستان بندر لنگه ما دچار بحرانیم سال‌ها فریاد زدیم اما گوش شنوایی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرلنگه، حجت الاسلام اسماعیل‌نیا امام حمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: از همه محبان امام زمان علیه السلام به خاطر برگزاری باشکوه جشن‌های میلاد آن حضرت در سطح شهرستان بندرلنگه تشکرمی‌کنم.

وی افزود: شنبه ۲۰ اسفند روز راهیان نور است زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال سیره ایثارگران به نسل‌های بعدی از ضروریاتی است که با اردوهای راهیان نور بهتر به این هدف می‌رسیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دوشنبه ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز شهدا است هرچه داریم از شهداست شرمنده شهداییم که نه در تکریم آنها اقدام موثری انجام دادیم و نه توانستیم حقوق آنها را ادا کنیم و سیره آنها را نشر دهیم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا یادآور شد: یادتان باشد که ساخت بنای در شأن شهدای بندر لنگه در بهشت زینب را اداره بنادر و عده کرده نامه‌نگاری‌ها انجام شده است و بنای شهدای بهشت زهرا را بنیاد شهید استان و قول داده و مقدمات مختصری هم شروع شده است فراموش نشود و ساخت بنای در شأن در این دو گلزار شهدا دنبال شود.

این استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به پرده جدیدی از جنگ ترکیبی دشمن، گفت: این دشمن بی شرافت و حیوان صفت بدنبال برنامه ریزی برای برهم زدن آرامش دانش آموزان دختر در مدارس و بیمار کردن آنهاست، که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اگر واقعاً دست‌هایی در کار باشد این جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است همه عاملین و مسببین باید به اشد مجازات محکوم شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: دشمنان ملت ایران همان‌هایی هستند که با بمباران شیمیایی بر سر مردم آنها را قتل عام می‌کردند پس ما ملت ایران باید اتحادمان را قوی‌تر کنیم راه‌های نفوذ دشمن را مسدود نماییم و با نیروهای جان بر کف امنیتی و انتظامی برای شناسایی دشمنان همکاری بیشتر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ماه مهمانی خدا ماه رمضان در پیش است، افزود: از باقیمانده شعبان برای گرفتن کارت دعوت ورود به این مهمانی بیشتر استفاده نماییم و امسال نوروز با رمضان تلاقی دارد مسؤولان ضمن تلاش برای آماده‌سازی سخت افزاری زمینه حضور مهمانان نوروزی باید به فکر کار فرهنگی هم باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا ادامه داد: باید غرفه‌های فرهنگی ایجاد گردند و اقامه نماز جماعت،کارهای قرآنی و مانند آن در سواحل و تفریحگاه‌ها انجام شود، باید امر به معروف ترویج شود نسبت به کشف حجاب حساس باشند مردم نیز در این صحنه‌ها کوتاهی نکنند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خصوص راههای شهرستان گفت: ما دچار یک بحرانیم و فریادها هم به جایی نمی‌رسد من سه سال است مکرر فریاد زده‌ام به وضعیت راه های بحرانی شهرستان رسیدگی شود تا کمتر شاهد تلفات جانی باشیم ولی امروز چون خودم از این بحران داغ دیده‌ام و فرزند دلبندم را در همین مسیرها از دست داده‌ام چیز بیشتری نمی‌گویم. اما مسئولان در تعطیلات نوروز حجم سنگین خودرو راهی این مناطق می‌شود شما را به خدا به مردم رحم کنید برای اصلاح برخی قسمت‌های خطرساز جاده فکری کنید برای افزودن علائم هشدار دهنده فکری کنید.

وی خاطرنشان کرد: چند روزی است کمبود آب شرب برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است مشکل از بدهی سنگین اداره آب به آب شیرین کن‌هاست. مدت‌هاست مسؤولان پیگیرند اما انتظار از مسئولان کشوری است در این مسئله مهم ورود کنند و مشکل را حل نمایند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: در پایان خداوند مهربان را برای ابتلاء کمرشکن داغ فرزند جوان و عالمم شکرگزارم از او می خواهم جوان مرا با حضرت علی اکبر حسین محشور نماید و به بنده و خانواده ایمان، یقین و صبر عنایت بفرماید. بر خود لازم می‌دانم از تمامی مردم شریف استان هرمزگان، بوشهر وقم مسئولان محترم کشوری و لشکری خصوصاً مردم شریف شهرستان بندرلنگه که با ما همدردی و همراهی برادرانه و خواهرانه داشتند و ما را مورد لطف و عنایت قرار دادند کمال تشکر نمایم .

وی گفت: نکته پایانی بنده این است که این بنده ضعیف خداوند خود را سرباز مکتب اهل بیت ؛ قرآن و ولایت می‌دانم و به توفیق الهی تاکنون این را در عمل ثابت کرده‌ام هرکجا به حضور این حقیر نیازی بوده است با تمام توان به همراه خانواده بدون در نظر گرفتن جوانب مختلف مسئله آمادگی را اعلام کرده‌اند و حاضر شده‌ام و ان‌شاالله همین مسیر را تا آخرین نفس ادامه خواهم داد.

معاون حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: با خود عهد کرده‌ام هرگز از ولایت و نظام ولایی مطالبه‌ی نداشته باشم بلکه همواره ببینم ولایت از بنده چه انتظاری دارد با سر و جان به سمت آن بروم . مرگ شهادت گونه فرزند جوان و طلبه مجاهدم که در مسیر تبلیغ دین و کمک به نظام ولایی و در راه جهاد تبیین اتفاق افتاد را لطف و موهبت الهی می‌دانم که امیدوارم خداوند این قربانی را از این حقیر در جهاد فی سبیل‌الله قبول فرماید.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: اما با وجود همه آنچه گفته شد به دلیل تالمات روحی شدید خانواده از این حادثه و عدم امکان همراهی ایشان با بنده در این منطقه و لزوم همراهی بنده با ایشان از محضر مسئولان امر ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده محترم ولی فقیه در استان تقاضامندم با پایان مأموریت سربازی من در این سنگر موافقت فرمایند بی شک تا زمانی که صلاح در خدمتگزاری حقیر باشد قطعاً با وجود همه مشکلات سنگر را خالی نخواهم کرد و در ادامه نیز در هر سنگری که نظام مقدس صلاح بدانند و از بنده ضعیف خدمتی ساخته باشد.

وی گفـت: تا آخرین نفس جان فدای مکتب اهل بیت و ولایت فقیه خواهند بود. به محضر موالیانم عرض می‌کنم بابی انتم و امی و نفسی و مالی و اولادی و اسرتی جان ومال و اولاد وخانواده ام فدای شما باد.

به گزارش لنگه نیوز ، در تصادف شدید هفته گذشته در جاده بندرعباس – بندرلنگه فرزند امام جمعه شهرستان بندرلنگه جان خود را از دست داد.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 21انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.