تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
22
در جلسه شورای اداری بندرلنگه:

مدیران ، شوراها و دهیاران ما باید دارای ابتکار باشند

  • کد خبر : 1028
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
مدیران ، شوراها و دهیاران ما باید دارای ابتکار باشند

سرپرست فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت : این نظام ، نظام ولایت مطلقه ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای ( مد ظله العالی ) است و بیمه امام زمان است و روزی این انقلاب را بدست ایشان میسپاریم .

به گزارش لنگه نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری : صبح امروز یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرلنگه با حضور غلامرضا آباد سرپرست فرمانداری بندرلنگه ، آیت الله تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ، شیبانی مشاور عالی فرماندار، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، بخشداران و جمعی از مسئولین ، علما اهل سنت و تشیع شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات نخل روستای گزیر برگزار شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرلنگه در این جلسه اظهار داشت : روستای گزیر یکی از بهترین روستاهای کشور از لحاظ امکانات است و در ۴۰ سال گذشته قبل از انقلاب هیچ امکاناتی در این روستا وجود نداشته و این از برکات انقلاب اسلامی است و باید دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم رساند.

آباد افزود : اگر کسانی را میبینیم که از روی جهل و نادانی حرفی را نسبت به این نظام میزنند از کم کاری ما مسئولین است ، مدیران باید خود را نوکر و خادم مردم بدانند ، الان زمان خدمت به مردم است و این میزها امانت در اختیار ما گذاشته شده و باید خدمت کنیم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تصریح کرد : این نظام ، نظام ولایت مطلقه ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای ( مد ظله العالی ) است و بیمه امام زمان است و روزی این انقلاب را بدست ایشان میسپاریم .

آباد بیان داشت: باید بین مردم رفت و خدمت کرد و این نظام متعلق به مردم است و عدالت باید بین همه اجرا شود و راهش اجرای تمامی منویات رهبری است ، نباید از ولایت فاصله گرفت و باید گوش به فرمان ولایت بود .

وی در پایان گفت : مدیران ، شوراها و دهیاران ما باید دارای ابتکار باشند ، مدیری که برای مردم کاری انجام ندهد و در مراسمات نظام شرکت نمیکند هیچ جایگاهی ندارد ، مدیر ادارات باید برای دریافت بودجه تلاش کنند و از استان یا از کشور پیگیری کنند نه اینکه پشت میز خود بنشینند و فقط نگاه کنند و با تلاش مدیران مردم امیدوار می شوند .

تصاویر

 

انتها/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=1028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.