تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
19

امام جمعه بندرلنگه: کمبود مسکن در بندرلنگه جدی است

  • کد خبر : 9146
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
امام جمعه بندرلنگه: کمبود مسکن در بندرلنگه جدی است
امام جمعه بندرلنگه با اشاره به اینکه خدمات نظام و انقلاب در این شهرستان قابل شمارش نیست، گفت: رفع مشکلات زیربنایی، اشتغال، معیشت و مسکن نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری استان هرمزگان که به محوریت بررسی مشکلات سه بخش از توابع شهرستان بندرلنگه برگزار شد با تاکید بر اینکه حل مشکلات نیازمند حضور جدی دولتمردان در جامعه است، اظهار داشت: از دولت انقلابی انتظار می‌رود که مشکلات را از نزدیک ببیند و سپس اقدامات جهادی و انقلابی را برای مرتفع‌سازی آن‌ها بکار ببندد.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به وجود پروژه‌های مختلف در این شهرستان و روستاهای اطراف آن بیان کرد: شهرستان بندرلنگه نیازمند تصمیمات بزرگ برای حل مشکلات زیربنایی و زیر ساختی است.

اسماعیل نیا با تاکید بر اینکه اشتغال و معیشت از مشکلات اصلی بندرلنگه است، گفت: چرا هیچ گونه کارخانه و شرکت تولیدی و صنایع پایین دستی در این شهرستان احداث نشده است که ضمن ایجاد اشتغال، وضعیت معیشت را بهبود ببخشد.

وی با بیان اینکه باید نگاه به غرب استان به ویژه بندرلنگه را تغییر دهیم، تصریح کرد: اداره بندر از مرکز به خارج از شهر منتقل شود تا ضمن آبخور بیشتر، زمینه توسعه این بندر فراهم شود.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به فعالیت‌های اداره بندر این شهرستان نسبت به مجموعه فعالیت‌های سه اداره کل در شمال کشور اظهار داشت: مردم گلایه‌مند هستند که چرا استانهای همجوار در برخی از زمینه‌ها اختیارات دارند اما در خصوص بندرلنگه سخت گیری‌های بیشتری اعمال می‌شود، چرا نباید اداره کل در غرب استان باشد.

اسماعیل نیا ادامه داد: کارهای زیربنایی را در کنار پرداختن به پروژه‌های کوچک مد نظر داشته باشید و مشکلاتی را که سالیان متمادی انباشته شده است را با تصمیمات بزرگ برطرف نمایید.

وی افزود: فضای همدلی و نگاه بسیار خوبی برای رفع مشکلات ایجاد شده است که امیدواریم رفع مشکلات غرب به ویژه بندرلنگه با کمک و همراهی مردم به نتیجه برسد.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به وعده‌های مسئولین در خصوص اتمام پروژه‌ها در بازه زمانی ۲۵ الی ۳۰ روزه یادآور شد: امیدواریم این روحیه به بدنه همه ادارات و سازمان‌ها سرایت کند چرا که کارهایی را که می‌شد خیلی زودتر انجام بشود بعد از گذشت سال‌ها همچنان به اتمام نرسیده اند.

اسماعیل نیا تاکید کرد: مردم ما مردم نجیبی هستند و حقشان بیشتر هست، حال و روز شهرستان بسیار خوب نیست و با سیلی صورت خودرا سرخ نگه داشته است.

وی با بیان اینکه خدمات نظام و انقلاب در بندر لنگه قابل شمارش نیست اما مشکلات هم فروان است، گفت: مسکن یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است چرا که اصلا مسکنی برای اجاره نیست و در تمام شهرستان حدود ۱۰۰۰ دستگاه آپارتمان وجود دارد.

امام جمعه بندرلنگه با بیان اینکه چرا کیش باید تافته جدا بافته باشد، بیان کرد: این جزیره بخشی از پیکیره بندرلنگه است اما در حوزه‌های مختلف نسبت به مرکز این شهرستان تفاوتهای بسیار دارد لذا این تصویر کاریکاتوری ناهمگونی که ایجاد شده باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=9146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.