تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
33

دعوت فرماندار شهرستان بندرلنگه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 4987
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
دعوت فرماندار شهرستان بندرلنگه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش لنگه نیوز ؛ علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه با صدور پیامی مردم شهرستان بندرلنگه را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «والفجر والیال عشر» پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای تحقق اهداف و آرزوهای الهی ملت بزرگ […]

به گزارش لنگه نیوز ؛ علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه با صدور پیامی مردم شهرستان بندرلنگه را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر والیال عشر»

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای تحقق اهداف و آرزوهای الهی ملت بزرگ ایران بود.

لبیک به امام راحل و تکبیر طاغوت شکنانه مردم ایران در بهمن ۵۷ و امضاء آن با خون شهیدان ، همان صدایی است که امروز از حنجره تمامی آزادیخواهان دنیا شنیده می شود.

با کمال احترام و خرسندی بدینوسیله چهل و یکمین سال درخشندگی بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی کبیر (ره) را به پیشگاه منور و ملکوتی حضرت صاحب الزمان ( عج) ؛ رهبر عالیقدر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و همه ملت ایران خاصه مردم ولایت مدار، بصیر، فهیم و شهید پرور شهرستان بندرلنگه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن فرصتی است تا مردم شریف و فهیم ایران با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور و گسترده در صحنه ، توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی ساخته و نشان دهند که با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند و تهدیدات دنیای استکبار بویژه رئیس جمهور آمریکا خللی در عزم و اراده این ملت وارد نخواهد ساخت.

به همین منظور از تمامی شما عزیزان جهت حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورم که بار دیگر حقانیت ، صلابت و ایستادگی خود در برابر مستکبران غرب و شرق و پایبندی خود را به آرمانهای بلند امام راحل و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و به پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسانید.

از درگاه حضرت دوست ، برای تمامی شهروندان خوب و عزیزم در شهرستان سربلندی ، عزت و سلامتی تمنا دارم.

علی نیکویی

فرماندار شهرستان بندرلنگه

 

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=4987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.