تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
23

استاندار هرمزگان :مدیریت مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در ستاد مدیریت بحران سیل رضایت بخش می باشد

  • کد خبر : 4749
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
استاندار هرمزگان :مدیریت مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در  ستاد مدیریت بحران سیل رضایت بخش می باشد

به گزارش لنگه نیوز،استاندار هرمزگان در نشست ستاد مدیریت بحران در پارسیان، گفت: تمامی امکانات مورد نیاز از جمله اقلام غذایی و سایر مایحتاج در اختیار مردم حادثه دیده در شهرستان پارسیان قرار گیرد. دکتر همتی با اشاره بازدیدها از مناطق سیل زده و محورهای مواصلاتی شهرستان پارسیان گفت: مردم شهرستان پارسیان بهترین مردم هستند […]

به گزارش لنگه نیوز،استاندار هرمزگان در نشست ستاد مدیریت بحران در پارسیان، گفت: تمامی امکانات مورد نیاز از جمله اقلام غذایی و سایر مایحتاج در اختیار مردم حادثه دیده در شهرستان پارسیان قرار گیرد.

دکتر همتی با اشاره بازدیدها از مناطق سیل زده و محورهای مواصلاتی شهرستان پارسیان گفت: مردم شهرستان پارسیان بهترین مردم هستند و مسئولین باید هرچه سریعتر جهت بازسازی زیرساختها اقدام نمایند.

استاندار هرمزگان با اشاره به مدیریت قابل قبول فرماندار جوان پارسیان در راستای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات پیش آمده از سیل، افزود: با وجود بارندگی کم‌نظیر در این شهرستان با همکاری و مشارکت مردم و تلاش خوب مجموعه مدیران و اعضای ستاد مدیریت شهرستان ، استان و بویژه فرماندار جوان پارسیان برای ارائه خدمات، اقدامات مناسبی صورت گرفت .

همتی تصریح کرد: دیگر بخش ها از جمله شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای انتظامی، فرماندهی سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی نیز همکاری بسیار خوبی برای کمک به مردم داشتند.

وی گفت: با تقسیم کاری که میان دستگاه‌های اجرایی انجام شده باید برآورد خسارت و بازسازی مناطق آسیب دیده نیز به شکل مناسب توسط دستگاه های مسئول انجام شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی از محل منابع موجود در حوزه مدیریت بحران باید نسبت به بازسازی زیرساخت ها و بخش های آسیب دیده اقدام کنند و اعتبارات لازم با ارائه گزارش به هیأت دولت، تصویب و تخصیص خواهد یافت.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: برای بازسازی پل ها و راه های آسیب دیده در کوتاه ترین زمان برنامه‌ریزی و اقدام شود و راه های روستایی آسیب دیده نیز به سرعت بازگشایی شوند.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: دستگاه‌های مسئول در بخش های مختلف برای جبران خسارت های وارد شده به مردم، سریعا اقدام کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=4749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.