تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
34
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بندر لنگه:

مساجد وحسینه ها شهرستان بندر لنگه بیمه نامه مسولیت مدنی شدند

  • کد خبر : 437
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
مساجد وحسینه ها شهرستان بندر لنگه بیمه نامه مسولیت مدنی شدند
احمد قباد ریاست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بندر لنگه : با استقبال از بیمه مساجد و هیات امناء مساجد وحسینه ها در قالب بیمه نامه مسولیت مدنی بر لزوم تحت پوشش قرار گرفتن از خدمات بیمه ای تاکید کرد.

به گزارش لنگه نیوز ، احمد قباد  با اشاره به بیمه مساجد، حسینیه ها، هیئت ها و اماکن مذهبی در این طرح گفت: اماکن مذهبی مورد استفاده عامه مردم است و خصوصی نبوده و به عده خاصی تعلق ندارد از این رو نتیجه توجه به آن ها به همه مردم می رسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح بیمه مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیئات مذهبی اقدام بسیار خوبی است و در حال حاضر خانه ها را در برابر حوادثی همچون زلزله، سیل و آتش سوزی بیمه می کنند که در صورت وقوع حادثه و تخریب آنها، خسارت آن را دریافت کنند.

قباد با بیان اینکه طبعا مسجد نیز خانه خداست و جای خود را دارد افزود:  بیمه مدنی بدین معنی که چنانچه در  زمان حضور اشخاص ثالث در محل مورد بیمه , وضوخانه , سرویس بهداشتی , صحن اصلی , حیاط و کتابخانه , جهت انجام فرائض دینی , مناسبت ها و سایر مراسمات مذهبی و فرهنگی , حوادثی رخ دهد که منجر به فوت , نقص عضو و هزینه پزشکی اشخاص گردد  , بیمه گر پس از احراز مسولیت بیمه گذار بر طبقرشرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه , قانون بیمه و قانون مسولیت مدنی اقدام به جبران آن خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.