به گزارش لنگه نیوز، با صدور حکمی از سوی محمد شکیبینسب، مدیرعامل سازمان بنادر امین صادقی به عنوان مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان منصوب شد.
صادقی که پیش از این به عنوان سرپرست این مجموعه فعالیت میکرد، اکنون با اعتماد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت هدایت یکی از مهمترین حوزههای بندری کشور در غرب استان هرمزگان را به صورت رسمی بر عهده گرفت.



