به گزارش لنگه نیوز، محمد فرزین، در اظهارات خود عنوان داشت که معطلیهای طولانیمدت لنجهای باری، که در برخی موارد تا ۲۰ روز به طول انجامیده است، خسارتهای سنگینی به صاحبان لنج و کالا وارد کرده است.
حادثه تلخ سوختن لنج باری، که بهدلیل همین تأخیرها رخ داد و منجر به از بین رفتن کامل لنج و اموال مردم شد، نمونهای دردناک از این وضعیت است.
فرزین در این خصوص گفت: این تأخیرات نه تنها زیانهای مالی به همراه دارد، بلکه سبب رنج و اندوه صاحبان لنج و بار نیز میشود.
وی افزود: فرآیند تخلیه بار باید سریعتر و کارآمدتر از آنچه که اکنون هست، انجام شود. معطلیهای طولانیمدت در این زمینه قابل قبول نیست و باید با جدیت بیشتری به این موضوع رسیدگی شود.
محمد فرزین همچنین ضمن قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش بابت ایجاد زیرساختهای مناسب و ساخت اسکلههای استاندارد و سکوهای بهروز در بندر چارک، تأکید کرد که با وجود این تلاشها، همچنان روند اداری تخلیه بار نیازمند بازنگری جدی است.
وی از دستگاههای مسئول خواست تا همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند تا مشکلات موجود برطرف شده و وضعیت بهبود یابد.
انتهای پیام/
















