تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
31
ساماندهی ۳۵۸ کاراته کا در سال ۱۳۹۷

مهدی صابری رئیس این هیات ،عملکرد هیات کاراته در سالی که گذشت را رضایت بخش عنوان کرد و تصریح کرد در سال ۱۳۹۷ ،۲۰۱ نفر خانم و ۱۵۷ نفر آقا تحت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی در قالب رشته کاراته قرار گرفتند.

  • کد خبر : 1772
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۳۸
مهدی صابری رئیس این هیات ،عملکرد هیات کاراته در سالی که گذشت را رضایت بخش عنوان کرد و تصریح کرد در سال ۱۳۹۷ ،۲۰۱ نفر خانم و ۱۵۷ نفر آقا تحت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی در قالب رشته کاراته قرار گرفتند.

به گزارش لنگه نیوز ، مهدی صابری رئیس این هیات ،عملکرد هیات کاراته در سالی که گذشت را رضایت بخش عنوان کرد و تصریح کرد در سال ۱۳۹۷ ،۲۰۱ نفر خانم و ۱۵۷ نفر آقا تحت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی در قالب رشته کاراته قرار گرفتند. وی افزود این هیات فعالیت های خود را دو […]

به گزارش لنگه نیوز ، مهدی صابری رئیس این هیات ،عملکرد هیات کاراته در سالی که گذشت را رضایت بخش عنوان کرد و تصریح کرد در سال ۱۳۹۷ ،۲۰۱ نفر خانم و ۱۵۷ نفر آقا تحت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی در قالب رشته کاراته قرار گرفتند.

وی افزود این هیات فعالیت های خود را دو زمینه ورزشی و فرهنگی دنبال کرد و در زمینه ورزشی توانست در بحث اعزام تیم  در مسابقات انتخابی بسیج استان صاحب ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز شود و دو نفر از کاراته کاها به مسابقات المپیاد کشوری بسیج راه یابند و تیم اعزامی سبک شوتوکان IKD استان هرمزگان به مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان نیز توانست با کسب ۸ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۳۹ مدال برنز از شهرستان بندرلنگه مقام نائب قهرمانی در بخش آقایان و سوم تیمی در قسمت بانوان را کسب نماید و همچنین ۱۷ کاراته کا دختر و پسر به مسابقات انتخابی استان اعزام شدند و در مجموع صاحب ۵ مدال طلا،۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز شدند و چهار کاراته کا در قالب تیم منتخب به مسابقات کشوری استعدادهای برتر کشور به میزبانی اراک اعزام شدند که در نهایت تیم اعزامی استان هرمزگان به مربیگری مهدی صابری بعنوان مربی تیم منتخب استان ،صاحب یک مدال برنز توسط کاراته  کای بندرلنگه ای در بخش آقایان شد.

صابری در ادامه افزود تیم کیوکوشین ماتسویی در بخش آقایان نیز در مسابقات کشوری به میزبانی تهران صاحب ۱مدال طلا ،۱ مدال نقره و ۵ مدال برنز شد و در بخش بانوان تیم کیوکوشین ماتوسویی در مسابقات استانی نیز با کسب ۵ مدال طلا،۵ مدال نقره و ۵ مدال برنز عنوان اول تیمی را از آن خود کرد و تیم ۱۷ نفره پسران هیات اعزامی به مسابقات شوتوکان SKIتوانستند صاحب ۳ مدال طلا،۶ مدال نقره و ۸ مدال برنز شوند.

این مقام مسئول در خصوص میزبانی مسابقات افزود طبق روال سالهای گذشته یازدهمین دوره مسابقات جام رمضان یادواره شهید خلیل تختی نژاد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید و در هفته تربیت بدنی نیز مسابقات کاراته تحت عنوان قهرمان قهرمانان در بخش بانوان یادواره شهید زیباترکی زاده و در بخش آقایان یادواره شهید ستار محمودی با حضور ۱۰۲ کاراته کا برگزار شد.

همچین مسابقات کاراته به مناسبت هفته دولت نیز با حضور ۱۷۵ کاراته کا در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

مهدی صابری افزود در سال ۹۷ خوشبختانه اولین مسابقات کاراته قهرمانی بخش شیبکوه به میزبانی شهر چارک با حضور بسیار خوب کاراته کاهای چارکی برگزار گردید و دهمین دوره مسابقات شوتوکاپ خلیج فارس در بخش بانوان به مناسبت میلاد دختر پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت روز مادر با حضور ۸ تیم از دو استان هرمزگان و کرمان با شرکت بیش از ۲۵۰ کاراته کا برگزار شد و تیم شهرستان بندرلنگه با کسب ۲۰ مدال طلا،۲۸ مدال نقره و ۵۳ مدال برنز مقام نخست تیمی را از آن خود نمود و دهمین دوره مسابقات شوتوکاپ خلیج فارس در بخش آقایان نیز با حضور چهار تیم در سطح شهرستان برگزار شد.

رئیس هیات کاراته در ادامه صحبت های خود اظهار کرد این هیات در سال گذشته  اردوی دو روزه تمرین مشترک با کاراته کاهای تیم قشم برگزار کرد،همچنین دو دوره استاژ فنی کومیته در بخش بانوان شهرستان برگزار شد.

وی خاطر نشان شد در طول سال دو جلسه هم اندیشی مربیان تحت پوشش هیات کاراته شهرستان بندرلنگه با محوریت بررسی عملکرد فنی هیات برگزار شد .

مهدی صابری در زمینه فرهنگی به برگزاری جشن ۱۸ سالگی فعالیت کاراته در شهرستان بندرلنگه و تجلیل از مقام استاد به مناسبت روز معلم،برنامه ضیافت افطاری و اقامه نماز جماعت و مسابقه حفظ قرآن در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه افزود مراسم باشکوه تقدیر از قهرمانان مسابقات کشوری سال ۹۷ و مربیان هیات 

برگزار شد.

وی به حضور پررنگ دختران کاراته کا در جام نشاط و تندرستی ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش ،حضور کاراته کاهای دختر و پسر در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران و اجرای حرکات رزمی توسط کاراته کاهان،دورهمی آخر سال کاراته کاها به همراه خانواده هایشان در سینما گوهر شهرستان و جشن پایان سال در باشگاه های شهرستان اشاره کرد و افزود در آخرین جلسه مربیان هیات در پایان سال برگزار شد عبدالحسین کوهستانی نیز بعنوان بازیکن برتر سال ۹۷ برگزار شد.

وی خاطر نشان شد در سالی که گذشت ۱۴ کلاس فعال آموزش کاراته در دو بخش آقایان و بانوان در شهرهای بندرلنگه،بندرکنگ،بندرچارک روستاهای شناس و گزیر در دو سبک کنترلی و غیر کنترلی به فعالیت می پردازند.

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=1772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.