به گزارش لنگه نیوز، سرویس اینترنت همراه ایرانسل در شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ طی یک هفته اخیر با اختلال شدید و قطعیهای مکرر مواجه شده است.
این اختلال، موجب ایجاد مشکلات گسترده در فعالیتهای شغلی، تحصیلی و ارتباطی شهروندان شده و اعتراض گسترده کاربران را بهدنبال داشته است.
شهروندان خواستار پاسخگویی و رفع سریع مشکل از سوی اپراتور ایرانسل و نهادهای نظارتی مرتبط هستند.
گفتنی است کاربران ایرانسل میتوانند شکایات خود را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۵ سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی ثبت کرده و پیگیری نمایند.
انتهای پیام/
















