به گزارش لنگه نیوز، متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:
پیرو انتشار خبری با عنوان «بحران آب شرب در بندرلنگه؛ تشنگی در کنار دریا» در پایگاه خبری بندرلنگه، موارد زیر جهت اطلاع رسانی به استحضار می رسد:
با توجه به عدم بارش و تداوم خشکسالی های چندساله در هرمزگان و پیامدهای ناشی از آن نظیر خشک شدن سدها، چشمه ها، قنات ها و آب انبارها، این استان با چالش جدی کمبود آب روبه روست.
یک از مناطقی که شرایط سختی از لحاظ منابع آبی در حال تجربه کردن است، بندرلنگه است که در هفته های اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است.
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز تلاش کرده تا وضعیت پایداری را در بندرلنگه بوجود آورد.
از این رو سرمایه گذار آب شیرین کن بندرلنگه با هدف گذر از این وضعیت و تلاش برای پایداری آب شرب، کاهش اثرات این بحران و بهبود کمی و کیفی آب شرب تولیدی، اقدام به بازسازی یک واحد آبشیرینکن کرده است.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با بهره برداری از این سایت در روزهای آینده، تأمین آب شرب شهروندان بندرلنگه به حالت بر می گردد و توزیع آب نیز مطابق با برنامه ریزی قبلی از سر گرفته خواهد شد.
در همین حال انتظار است، مشترکین محترم، با وجود این شرایط، مصرف بهینه را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد وضعیت پایدار در بندرلنگه باشیم.
در خصوص قبوض نیز، چناچه ابهامی از سوی مشترک وجود دارد، این شرکت آماده پاسخگویی به شهروندان است.
لازم به ذکر است، تمامی قبوض بر اساس مصرف مشترک و قرائت کنتور انجام می شود.
همچنین مشترکین محترم می توانند، قطعی آب، شکستگی در شبکه و خطوط انتقال آب را از طریق سامانه ارتباط با مشتریان به شماره تلفن ۱۲۲ گزارش دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
انتهای پیام/
















