تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
14
فرماندار بندرلنگه:

خبرنگاران چشم و گوش مسئولان هستند

  • کد خبر : 9729
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
خبرنگاران چشم و گوش مسئولان هستند
فرماندار بندرلنگه گفت: امروز خبرنگاران چشم و گوش مسئولان و زبان گویای مردم هستند، خبرنگاران در اولویت مدیران و مسئولان قرار داشته باشند و اگر کاری صورت گرفته شود خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش لنگه نیوز، فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: روز خبرنگار یادآور خاطره شهید «محمود صارمی» خبرنگاریست که راوی قصه‌های تلخ و شیرین روزگار بود.

وی عنوان کرد: این ایام یادآور اراده مجاهدانه بزرگ انسان‌هایی است که برای بازگویی حقیقت و باز تاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بردوش گرفته و چراغ آگاهی و دانش را برافروختند.

مرادزاده در ادامه گفت: امروز خبرنگاران چشم و گوش مسئولان و زبان گویای مردم هستند، خبرنگاران در اولویت مدیران و مسئولان قرار داشته باشند و اگر کاری صورت گرفته شود خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: تولید اخبار و اطلاعات با نام خبرنگار عجین است، فعالیت‌های خستگی ناپذبر این صنف شریف در طول چهار دهه انقلاب اسلامی پیوسته و بر پایه تعاملات سازنده بوده است.

فرماندار بندرلنگه خاطرنشان کرد: بسیاری از نقدهای عالمانه و دلسوزانه اهالی قلم مفاهیمی همچون اخلاق، دین‌داری و مسئولیت‌پذیری را در جامعه ایران اسلامی فراهم کرده و سیر روشنی را در منظر نگاه همگانی گشوده است.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران در وقوع زلزله اخیر افزود: در زلزله اخیر خبرنگاران سنگ تمام گذاشتند و برای انعکاس اخبار از هیچ کوششی دریع نکردند، این تلاش‌ها کمک بزرگی در امر اطلاع‌رسانی شد تا دهان کسانی که بد خواهان نظام بودند بسته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.