تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
12
وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با لنگه نیوز:

گام بعدی اسکان اضطراری، استقرار کانکس است / امنیت در منطقه بصورت کامل برقرار است

  • کد خبر : 9544
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
گام بعدی اسکان اضطراری، استقرار کانکس است / امنیت در منطقه بصورت کامل برقرار است

به گزارش لنگه نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز پس از بازدید از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان در گفتگو با لنگه نیوز اظهار داشت: طبق بازدیدهای بعمل آمده از روستاهای زلزله زده، روستای «سایه خوش» بیشترین آسیب را دیده بود. وی افزود: مردمان باوفا و خوب این منطقه از ساعات اولیه این حادثه […]

به گزارش لنگه نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز پس از بازدید از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان در گفتگو با لنگه نیوز اظهار داشت: طبق بازدیدهای بعمل آمده از روستاهای زلزله زده، روستای «سایه خوش» بیشترین آسیب را دیده بود.

وی افزود: مردمان باوفا و خوب این منطقه از ساعات اولیه این حادثه در صحنه حضور داشتند و همه مسئولین نیز به کمک آن‌ها شتافتند.

وحیدی ضمن تقدیر از نماینده غرب هرمزگان، استاندار هرمزگان، فرماندار بندرلنگه، نیروهای جهادی و مردمی، هلال احمر، نیروهای امدادی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی که از ساعات اولیه در صحنه حضور داشتند گفت: کارهای مقدماتی انجام شده و اسکان اضطراری صورت گرفته است. مواد غذایی و آب آشامیدنی در بین مردم توزیع شده و محورهای مواصلاتی، آب، برق و ارتباطات مناطق نیز وصل شده است.

وی تصریح کرد: در گام بعدی اسکان موقت، اسکان با کانکس انجام خواهد شد که هماهنگی لازم صورت گرفته تا کانکس‌ها به منطقه ارسال و نصب شود تا مردم در این هوای گرم، وضع بهتری از لحاظ اسکان داشته باشند.

وزیر کشور در پاسخ به خبرنگار لنگه نیوز درخصوص تامین وسایل سرمایشی گفت: اگر کمبودی در این زمینه باشد توسط دولت تامین خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرحله اول آواربرداری انجام شده و مطمئن شده‌ایم که هیچکدام از هموطنان در زیر آوار نمانده اند. کامیون و لودر به تعداد کافی در منطقه وجود دارد و کار آواربرداری بزودی آغاز خواهد شد.

دکتر وحیدی در پایان در توصیه به مردم زلزله زده گفت: مردم نگران نباشند، دولت و مسئولین تا زمانیکه مشکلات مردم حل شود در کنار آن‌ها هستند. امنیت در منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.