تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
9
شهردار بندرلنگه:

تصاویر منتشر شده در خصوص قطع درختان مربوط به بندرلنگه نیست

  • کد خبر : 9456
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
تصاویر منتشر شده در خصوص قطع درختان مربوط به بندرلنگه نیست
شهردار بندرلنگه گفت: : تصاویر منتشر شده مربوط به شهر بندرلنگه نیست و چنین چیزی واقعیت ندارد.

به گزارش لنگه نیوز، شهردار بندرلنگه در خصوص انتشار تصاویری از قطع درختان و انتصاب آن به بندرلنگه گفت: هرکسی هر نوع مستندی از قطع حتی یک اصله درخت توسط نیروهای شهرداری در بندرلنگه دارد ارائه کند تا با عوامل آن برخورد قاطع کنیم.

فرهمندنیا افزود: به نظر می‌رسد افرادی به عمد به دنبال بر هم زدن جو آرام شهر بندرلنگه هستند آنهم در ایامی که شهرداری بندرلنگه با تمام قوا و امکانات در جهت رضایتمندی و خدمت‌رسانی به شهروندان در حال اجرای دو پروژه عظیم عمرانی است و متاسفانه این افراد قلیل به دنبال دلسرد کردن مردم و ایجاد حاشیه برای شهرداری و ممانعت از خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند. وی افزود: بررسی صحت و سقم این تصاویر را به شهروندان عزیز موکول می‌کنم.

فرهمندنیا ادامه داد: از روز اول که بنده شهردار بندرلنگه شده‌ام به هیچ وجه اجازه قطع حتی یک درخت را نداده‌ام و قطع درخت کاملا ممنوع است! ما در این دوران فقط در دو نقطه شهر بنا به دلایل معین درختان کنوکارپوس را قطع کرده‌ایم که بلافاصله، درختان مثمر و بومی منطقه جایگزین شده است.

شهردار بندرلنگه عنوان داشتند: عملکرد شهرداری بندرلنگه شفاف است و همواره کوشیدیم با تعامل، همکاری و تلاش شبانه روزی همه همکاران خدمات مطلوبی به مردم برسانیم.

در پایان فرهمندنیا گفت: همشهریان عزیز در صورت مشاهد هرگونه خسارت به درختان و سایر وسائل شهری که برای استفاده عموم مردم می‌باشد که در اختیار مجموعه شهرداری بوده موضوع را به این شهرداری اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن با متخلفین برخورد قانونی شود وی همچنین از همراهی و همدلی تمامی همشهریان عزیز با این مجموعه شهرداری کمال تقدیر و تشکر را کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.