تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
11

اماکن ورزشی بنادر غرب هرمزگان آماده همکاری با تیم‌های ورزشی است

  • کد خبر : 9276
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
اماکن ورزشی بنادر غرب هرمزگان آماده همکاری با تیم‌های ورزشی است
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: کمیته ورزش بنادر و دریانوردی غرب این استان آمادگی هرگونه همکاری برای در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی این اداره به تیم‌های ورزشی ادارات را دارد.

به گزارش لنگه نیوز، قاسم عسکری نسب گفت: اماکن ورزشی اعم از خصوصی و دولتی در عمومی‌کردن ورزش، ایجاد انگیزه، جذب جوانان به ورزش قهرمانی و تربیت ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی نقش مهمی دارند.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی، کمیته ورزش بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در حوزه‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، بدن‌سازی و قایقرانی آماده هرگونه همکاری برای در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی این اداره به تیم‌های ادارات و دیگر نهادها و علاقه‌مندان شهرستان می‌باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در این رابطه به تفاهم نامه همکاری بنادر و دریانوردی و اداره آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تیم منتخب والیبال ساحلی بانوان آموزش پرورش بندرلنگه به منظور حضوری موفق در مسابقات فرهنگیان این استان با استفاده از امکانات زمین والیبال ساحلی بنادر و دریانوردی بندرلنگه تمرینات خود را از سر گرفته است.

شایان ذکر است، بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان دارای پنج اماکن ورزشی در رشته‌های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، سایت قایقرانی، سالن پینگ پنگ، باشگاه پرورش اندام و ورزش‌های رزمی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.