تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
7

مدیر جدید توزیع نیروی برق شهرستان بندرلنگه معرفی شد

  • کد خبر : 9255
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
مدیر جدید توزیع نیروی برق شهرستان بندرلنگه معرفی شد
آیین تکریم و معارفه مدیران توزیع نیروی برق شهرستان با حضور مهندس مرادزاده فرماندار، مهندس محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، صابری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این مراسم در سخنانی ضمن قدردانی از همراهی شایسته‌ی مدیریت توزیع برق شهرستان بندرلنگه با این مدیریت اظهار داشت: شرکت توزیع برق از پرکارترین دستگاه‌های خدمات‌رسانی به مردم بوده و کارکنان صنعت برق در راه آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

مدیرعامل توزیع برق استان افزود: مردم به صنعت برق با صرفه جویی حداقل ۱۰ درصد کمک نمایند تا از برقی پایدار بهرمند شویم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در این جلسه گفت: چرخش نیروهای نخبه در ادارات یک اتفاق مبارک است با افزایش سطح انگیزه خدمت به مردم عزیز به ارتقای سطح کیفی خدمات کمک می‌کند.

وی افزود: مهندس صفری زاده یک مدیر مومن، تلاشگر و ساعی در شهرستان بودند و در راه خدمت به مردم تا این لحظه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

مرادزاده گفت: مهندس پارسا نیز مدیری بومی با سابقه‌ای درخشان و تلاشگر هستند موفقیت این عزیز در راه خدمت به مردم شهرستان را آرزومندم.

در پایان این مراسم، از زحمات مهندس صفری زاده تقدیر و طی حکمی از سوی کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، مهندس محمد علی پارسا به عنوان سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بندرلنگه معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.