تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
6
همزمان با آغاز دهه کرامت

سه طرح در بنادر غرب هرمزگان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 9174
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
سه طرح در بنادر غرب هرمزگان به بهره‌برداری رسید
سه طرح اجرا و نصب بولرد، زیرسازی و اجرای آسفالت روی موج‌شکن و اجرای سیستم‌های ایمنی اطفا حریق در بنادر غرب هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لنگه نیوز، «قاسم عسکری نسب» ضمن اعلام این خبر گفت: اجرای این سه طرح بندری در غرب هرمزگان با تکیه بر توان داخلی و در راستای افزایش ضریب ایمنی برای شناورها، ایجاد امنیت بر روی موج شکن‌ها و حوضچه بندر صورت گرفته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح این سه طرح تصریح کرد: اجرا و نصب ۶۰ عدد بولارد برای پهلوگیری شناورها، اجرای آسفالت به طول یک هزار و ۲۵۰ متر روی موج‌شکن شرقی بندر لنگه و همچنین اجرای سیستم‌های ایمنی اطفاء حریق با نصب ۱۰ تاور مانیتور و هیدرانت بر روی موج‌شکن ضلع شرقی و همچنین نصب سیستم روشنایی و دوربین مدار بسته بر روی موج‌شکن بندر مطابق با برنامه زمان‌بندی در بنادر غرب هرمزگان انجام و به شکرانه دهه کرامت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عسکری نسب هدف از اجرای این طرح‌ها را ارائه خدمات به شهروندان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، بسط و گسترش صادرات غیرنفتی، ارتقاء توان عملیاتی بنادر لنگه، افزایش ضریب ایمنی شناورهای سنتی مستقر در این بنادر، ارتقاء سطح ایمنی پهلوگیری کشتی‌ها و ارائه خدمات مطلوب به ساحل نشینان و دریانوردان این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در تمامی مراحل با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تولیدات ملی و مطابق با آخرین استانداردهای روز تهیه و اجرا شده خاطر نشان کرد: رونق بیشتر اقتصادی و اجتماعی منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان همواره مد نظر بوده واجرای این سه طرح نیز براساس همین راهبرد صورت گرفته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بابیان اینکه سیاست و رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی توسعه و گسترش طرح‌های زیرساختی در جهت رونق تجارت منطقه است تصریح کرد: تحقق این مهم در افزایش عملکرد فعالیت‌های بندری و دریایی غرب استان و ایجاد اشتغال مولد همچنین فعال‌سازی بنادر کوچک که از پتانسیل‌های بلقوه‌ای برخوردار هستند نقش به سزایی ایفا خواهد نمود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.