تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
6
استاندار هرمزگان:

ورود وسائل نقلیه سنگین به معابر شهری بندرلنگه یکی از معضلاتی مهم بندرلنگه است

  • کد خبر : 9042
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۰۸
ورود وسائل نقلیه سنگین به معابر شهری بندرلنگه یکی از معضلاتی مهم بندرلنگه است
ورود وسائل نقلیه سنگین به معابر شهری بندرلنگه یکی از معضلاتی است که این موضوع باید هر چه زودتر تعیین تکلیف و پیگیری لازم برای تکمیل کمربندی این شهر انجام شود.

به گزارش لنگه نیوز، عصر امروز (شنبه) فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و مشکلات این شهر را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

مهدی دوستی در خلال برگزاری این نشست و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، گفت: با توجه به استقرار صنوف آلاینده در سطح شهر بندرلنگه و ضرورت جابه‌جایی این مشاغل و همچنین جانمایی محل احداث ناحیه صنعتی، اعتبار لازم برای تأمین زیرساخت‌های این ناحیه، از جمله ایستگاه پمپاژ آب و پست برق تخصیص پیدا می‌کند.

وی افزود: به‌منظور بهبود فرآیند خدمات شهری، تسهیلات کم‌بهره برای تأمین و خریداری ماشین آلات نیز به شهرداری بندرلنگه تخصیص می‌یابد.

استاندار هرمزگان، دسترسی به مسکن مناسب را حق هر فرد و خانواده ایرانی برشمرد و بیان کرد: دولت خود را موظف می‌داند، زمینه دسترسی به مسکن را به‌ویژه برای قشر جوان فراهم کند که در همین راستا فرمانداری بندرلنگه می‌بایست هر چه سریع‌تر پیگیری لازم را برای ارائه طرح به منظور واگذاری اراضی ۶۰هکتاری بندرلنگه برای ساخت مسکن انجام دهد.

مهندس دوستی گفت: ورود وسائل نقلیه سنگین به معابر شهری بندرلنگه یکی از معضلاتی است که این موضوع باید هر چه زودتر تعیین تکلیف و پیگیری لازم برای تکمیل کمربندی این شهر انجام شود.

استاندار هرمزگان، دستورات لازم را برای تأمین قیر رایگان جهت تکمیل پروژه‌های شهری و جذب نیروی متخصص در چند رشته شغلی مورد نیاز شهرداری بندرلنگه نیز صادر کرد.

فرماندار و اعضای شورای اسلامی بندرلنگه همچنین در این نشست از استاندار هرمزگان به‌منظور بازدید از مناطق مستعد توسعه و ظرفیت‌های شهری به‌ویژه در بخش گردشگری دعوت کردند که بر اساس برنامه‌زمان‌بندی اولیه، استاندار هرمزگان تیرماه به شهرستان بندرلنگه سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.