تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
9

شناسایی و توقیف کامیون حامل ۳۳هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرلنگه

  • کد خبر : 8925
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
شناسایی و توقیف کامیون حامل ۳۳هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرلنگه
با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان «بندرلنگه» در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکر ۳۳هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش لنگه نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از بارگیری یک محموله سنگین سوخت و فراورده‌های نفتی قاچاق توسط یکدستگاه کامیون تانکر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم و کنترل نامحسوس محورهای فرعی و اصلی خودرو مورد نظر را در یکی از محورهای ورودی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ «مهراب کاظمی» اظهار داشت: در بازرسی دقیق صورت گرفته از کامیون مشخص شد بارنامه آن جعلی و مربوط به گاز هیدروکربن می‌باشد و راننده قصد قاچاق سوخت با بارنامه جعلی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: در بازرسی از کامیون مودر نظر ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش۹میلیارد و۲۵۰میلیون ریال کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.