تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
13
فرماندار بندرلنگه در حاشیه افتتاح سایت پرورش ماهی در قفس چیروئیه:

با حمایت‌های استاندار هرمزگان محدودیتی برای ورود سرمایه‌گذاران در پرورش آبزیان شهرستان بندرلنگه نداریم/ اعلام آمادگی جهت استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها در پرورش آبزیان

  • کد خبر : 8919
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
با حمایت‌های استاندار هرمزگان محدودیتی برای ورود سرمایه‌گذاران در پرورش آبزیان شهرستان بندرلنگه نداریم/ اعلام آمادگی جهت استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها در پرورش آبزیان
فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: با حمایت‌های استاندار هرمزگان هم اکنون محدودیتی برای حمایت از حوزه پرورش آبزیان برای توسعه و ورود سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان بندرلنگه نداریم.

به گزارش لنگه نیوز، سایت پرورش ماهی در قفس هندورابی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با مشارکت بانک کشاورزی ظهر امروز با حضور مهندس مراد زاده فرماندار، سرهنگ خسروی فرمانده دریابانی، غفوری رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه، خیلتاش مسئول دفتر نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، دکتر دریایی مدیر کل شیلات هرمزگان و هیات همراه در بندر چیروئیه بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه افتتاح و ذخیره‌سازی بچه ماهی در قفش آغاز شد.

مهندس مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه در حاشیه افتتاح این سایت با تقدیر از حمایت‌های مهندس دوستی استاندار هرمزگان و تلاش‌های شیلات و پیگیری بخش خصوصی در حوزه پرورش آبزیان، افزود: پرورش ماهیان دریایی در قفس علاوه بر کمک به حفظ ذخایر آبزیان، به عنوان یکی از فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات شهرستان بندرلنگه محسوب می‌شود.

وی افزود: این طرح علاوه بر اشتغال جامعه صیادی در آبزی‌پروری موجب کاهش برداشت از ذخایر طبیعی آبزیان می‌شود و نقش موثری در حفظ این ذخایر خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: هم اکنون محدودیتی برای حمایت از حوزه پرورش آبزیان برای توسعه و ورود سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان بندرلنگه نداریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌های این شرکت‌ها در توسعه آبزی‌پروری اعلام آمادگی و حمایت می‌کنیم.

گفتنی است؛ مزرعه پرورش ماهی در قفس به ظرفیت کل ۵۰۰ تن در سال توسط آقای هندروابی در غرب بندرلنگه در فاز اول با ظرفیت ۲۵۰ تن با ذخیره‌سازی بچه ماهی وارد تولید می‌شود و این مزرعه برای حدود ۱۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند و تاکنون بالغ بر۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش پشتیبانی و تولید شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.