تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
15

فرماندار شهرستان بندرلنگه: نگاه ما به بالابردن بهره وری است

  • کد خبر : 8667
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
فرماندار شهرستان بندرلنگه: نگاه ما به بالابردن بهره وری است
فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: نگاه ما  به بالابردن بهره وری است، رعایت نظم و انظباط اداری و حضور در بین مردم، تکریم ارباب رجوع تاکیدات دولت و ما می‌باشد که روزانه آن  را نظارت و پایش میکنیم.

به گزارش لنگه نیوز، فواد مرادزاده گفت: در حوزه برنامه ریزی چهار اقدام مهم از سوی فرمانداری پیگیری و دنبال میشود:

فرماندار بندرلنگه در اینباره افزود: تهیه بانک اطلاعاتی مسائل کلی شهرستان که ادارات هر یک در حوزه خود ضمن احصای مشکلات، آن را به فرمانداری ارسال می‌نمایند.

وی ادامه داد: خرده اقداماتی که باید رضایتمندی عمومی مردم را در پی داشته باشد، ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان در این زمینه هر ۱۵ روز گزارش دقیق از این اقدامات را به فرمانداری ارائه خواهند کرد.

رییس شورای اداری شهرستان با بیان اینکه مطالبات مردمی باید رصد، پیگیری و اقدام شود گفت: مردم درفضای مجازی یا مکتوب مطالباتی دارند، دستگاه‌های اجرایی  با جدیت در راستای رصد، پیگیری و انجام خواسته‌های مردمی اقدام نمایند.

فواد مرادزاده اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای به نتیجه رساندن این تصمیمات معطل که چرخ توسعه شهرستان را کند نموده را پیگیری و اقدام نمایند، برخی از این تصمیمات معطل در شهرستان قابل حل و اقدام است بعضی از این تصمیمات معطل که قابل حل در شهرستان نیست به فرمانداری گزارش نمایند تا از طریق استان پیگیری و اقدام شود.

بندرلنگه در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان، ستاد تنظیم بازار جهت تلاش‌هایشان در ایام نوروز از برخی مدیران ادارات با اهدای لوح سپاس تقدیر نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.