تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
9

از فردا فعالیت مدارس حضوری می‌شود

  • کد خبر : 8510
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
از فردا فعالیت مدارس حضوری می‌شود
به گفتهٔ مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از یکشنبه ۱۴فرودین۱۴۰۱ فعالیت تمامی مدارس در استان اعم از دولتی و غیردولتی در همهٔ دوره‌های تحصیلی به شکل حضوری خواهد بود.

به گزارش لنگه نیوز، محمد قویدل افزود برگزاری حضوری کلاس‌های درس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با تاکید بر استفاده از ماسک، تهویه مناسب کلاس‌ درس، رعایت فاصله‌گذاری و گروه بندی که جزو الزامات رعایت شیوه‌نامه بهداشتی بوده است خواهد بود.

به نوشتهٔ تسنیم وی تصریح کرد قطعا زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس مهیا خواهد شد و نظارت‌های مستمر نیز از سوی استان و شهرستان‌ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد شد.

با وجود اجباری شدن حضور دانش‌آموزان در مدارس، بسیاری از والدین از حضور فرزندانشان در مدارس نگران هستند چرا که بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان می‌دهد در فضای مدارس چالش‌های پرخطری درباره کرونا وجود دارد. آخرین آمارهای منتشر شده از میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس (بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰) با بررسی بیش از پنج هزار و ۸۴۷ مدرسه نشان داد هنوز در اغلب مدارس، بسیاری از موارد مهم رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.