تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
10

مسیر توسعه یافتگی هرجامعه‌ای ازاتوبان فرهنگ گذر می‌کند

  • کد خبر : 8499
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مسیر توسعه یافتگی هرجامعه‌ای ازاتوبان فرهنگ گذر می‌کند
مراسم جشن نوروزگاه شامگاه روزگذشته با حضور دکترعلی فیروزی معاون استاندار، زرهی معاون برنامه ریزی و دریوشی معاون عمرانی فرمانداری بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، مراسم جشن نوروزگاه شامگاه روزگذشته با حضور دکترعلی فیروزی معاون استاندار، زرهی معاون برنامه ریزی و دریوشی معاون عمرانی فرمانداری بندرلنگه، حسن بیگی سرپرست بخشداری مرکزی، مهندس موئدی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، زارعی شهردار، اعضای شورای شهروجمعی از هنرمندان گردشگران و مردم شهرتاریخی کنگ در محل بوم مسی برگزار شد.

دکتر فیروزی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار در جشن نوروزگاه در شهر تاریخی کنگ اظهار داشت: هر کجا دنیا را که نگاه کنید برای مولفه توسعه یافتگی یک راه کاملا مشخص وجود دارد و آنهم فرهنگ است. یعنی مسیر توسعه یافتگی از اتوبان فرهنگ عبور میکند و این را مردم و جوامع محلی بندرکنگ به خوبی درک کرده اند.

در ادامه زرهی معاون برنامه و توسعه فرماندار در سخنانی با اشاره به مزیتهای توسعه‌ای و اقتصادی شهرستان و تشکر از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری بندرکنگ اظهار امیدواری کرد بتوانیم از طریق گردشگری این حلقه مفقوده وصنعت نوپا با ارائه خدمات مطلوب گامی مثبتی در راستای توسعه اقتصادی شهرستان برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.