تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
12

پیمانکار جاده روستای مچاهیل را بست

  • کد خبر : 8475
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
پیمانکار جاده روستای مچاهیل را بست
ندای هرمزگان در گزارشی نوشته است که شرکت پیمانکار جاده روستایی مچاهیل از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه محور این روستا را به دلیل پرداخت نشدن معوقاتش به روی مردم و گردشگران بسته است.

به گزارش لنگه نیوز، علی دیل عضو شورای روستای مچاهیل در گفت و گو با ندای هرمزگان بیان کرد: محور در دست احداث روستای میچاهیل با این دستاویز که هنوز شرکت پیمانکار معوقات خود را دریافت نکرده است توسط عوامل اجرایی این شرکت مسدود شده است و همین امر باعث شده تا گردشگران و مردم در این محور گرفتار و سرگردان شوند.

وی گفت: اهالی روستای مچاهیل در این شرایط از جاده فرعی و قدیمی روستا با خبر هستند و استفاده می‌کنند اما افرادی که با هدف گردشگری از جاده قدیمی بی‌خبرند در این محور سرگردان شده و چندین خودرو تا کنون گرفتار شده‌اند که با کمک اهالی روستا خودروها از این گرفتاری نجات و به سمت روستا راهنمایی شده‌اند.

علی دیل گفت: با اینکه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندرلنگه در جریان این ماجرا قرار دارد و دستور باز شدن محور در دست احداث را صادر کرده است اما راننده لودر در محل شرکت حضور ندارد و این وضعیت اسف بار باعث شده تا ما شرمنده گردشگران شویم.

وی در پایان گفت: امیدواریم این مشکل هر چه زودتر با پیگیری مسئولان شهرستان مرتفع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.