تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
11
فرماندار شهرستان بندرلنگه در شورای اداری:

سعی بر تغییر مدیران کم کار و بی انگیزه را داریم

  • کد خبر : 8201
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
سعی بر تغییر مدیران کم کار و بی انگیزه را داریم
فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: مدیری که نتواند کار متفاوتی انجام دهد مدیر خلاق نیست و مدیران باید برای پیشبرد اهداف کاری خود برنامه ریزی، پشتکار و تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش لنگه نیوز، فرماندار شهرستان بندرلنگه در این شورا، اظهار داشت: مدیران دستگاهها به حوزه کاری خود اشرافیت داشته باشند و بانک مسائل اصلی شهرستان را در حوزه کاری خود برای ۱۴۰۱ تدوین کنید.

مراد زاده گفت: متاسفانه با پدیده ای در حوزه اعتباری برای زیر ساخت ها روبرو هستیم وآن تخصیص منابع محدود برای آرزوهای نامحدود است.

رئیس شورای اداری شهرستان بندرلنگه یادآور شد: جذب منابع دولتی در سال جدید در دستور کار قرار گیرد و در این مورد کوتاهی نکنید و بی تفاوت نباشید و جذب منابع در حوزه آبخیزداری از اهداف مورد تاکید مهندس دوستی استاندار محترم هرمزگان است.

وی بیان داشت: برای رسیدن به شرایط مطلوب و ارتقاء شاخص ها باید از همه ظرفیت های شهرستان بویژه نماینده محترم مجلس در غرب هرمزگان به نفع مردم استفاده ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: مدیران از حواشی پرهیز کنند و عوامل نارضایتی ساز را از ادارات کنار بگذارید و اینکه قرار نیست روال سابق را داشته باشیم. مردم را تکریم کنیم و برای آنها وقت بگذاریم.

وی گفت: سعی بر تغییر مدیران کم کار و بی انگیزه را داریم چرا که هدف ما ارتقاء شورای اداری شهرستان در جهت حل مشکلات مردم است و این خواسته مردم از دولت قوی ومردمی آیت الله رئیسی نیز می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.