تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
38

پیام تبریک مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

  • کد خبر : 330
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
پیام تبریک مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه با صدور پیامی هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی را به این ناجیان پرتلاش امنیت و رفاه تبریک گفت.

به گزارش لنگه نیوز، در متن پیام “قاسم عسکری نسب” چنین آمده است:

هفتم مهرماه که مصادف است با روز “ملی آتش نشانی و ایمنی” یادآور شجاعت ها و از جان گذشتگی های بزرگ مردانی است که در هر جایی که جان انسانی در خطر باشد در جستجوی آنچه که نوید بخش حیات است تلاش خالصانه دارند و مشاهده نجات انسان ها و حفاظت از اموال آنها، لبخند شادی را بر لبانشان می نشاند.

حرکت در مسیر خدا و یاری رساندن به انسان‌ها به حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص مشاغل مهم و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است .

آتش نشانان، سربازان بی ادعایی هستند که جان در طبق اخلاص نهاده و در سخت ترین شرایط برای نجات هم نوع تلاش می کنند، تلاشی مقدس که زبان از وصف آن قاصر است.

آتش نشان فرشته ی نجاتی است که آتش عشق خدمت و ایثار در وجودش زبانه می کشد و زمانی به یادها می آید که حادثه ای لرزه بر اندام خلق انداخته و یاری گری جز آتش نشان نمی یابند، درست زمانی که همه از حادثه گریزانند آتش نشان است که آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آتش نشان و همچنین تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم کشور بویژه آتش نشانان بنادر، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور و خانواده محترم شان از خداوند متعال خواستارم

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.