تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
20
توسط اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه صورت گرفت:

استقبال از مسافران دریایی در بندرلنگه با اهدای گل

  • کد خبر : 1517
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
استقبال از مسافران دریایی در بندرلنگه با اهدای گل

مسافران دریایی با حضور در اسکله مسافری بندرلنگه به مقصد جزیره کیش با اهداء گل و شیرینی مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش لنگه نیوز، مهندس نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و جمعی از کارکنان این اداره بهمراه اعضای شورای اداری و مسئولین شهرستان بندرلنگه با حضور در اسکله مسافری و کشتی “هرمز ۱۲” با اهدای شاخه ‎گل، شیرینی و بسته‎های فرهنگی، از مسافران نوروزی به مقصد جزیره کیش استقبال کردند.

در این آئین عسکری نسب با تبریک سال جدید و خیر مقدم به مسافران نوروزی و با اشاره به آمادگی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه برای ارائه خدمات لازم به گردشگران اظهار داشت: با فراهم شدن امکانات لازم، ایجاد ظرفیت‌های مهم رفاهی و گردشگری و مهم‌تر از همه مردم خونگرم هرمزگان، هر مسافر و گردشگر، خاطرات خوبی از این سفر ثبت خواهد کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه افزود: بندرلنگه با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، یکی از گردشگرپذیرترین شهرستان‌های استان و یکی از پایانه‌های پرتردد به جزیره کیش است و امیدواریم با برنامه‌های فرهنگی جذاب تدوین‌شده توسط این اداره بتوانیم گردشگران را برای بازدید و اقامت چند روزه به این بندر تاریخی نیز دعوت کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: بندرلنگه بهترین پایانه لجستیکی برای جزایر کیش ، ابوموسی ، تنب بزرگ و کوچک ، لاوان ، سیری و هندورابی بوده و دارای کوتاه ترین فاصله نسبت به بنادر جنوبی با کشور امارات متحده عربی است که هم اکنون یکی از بنادر اصلی ترابری دریایی بار و مسافر به این کشور است.

وی افزود: کاهش مدت زمان انتظار مسافران و افزایش خدمات رفاهی در بنادر ازجمله مهمترین اهداف اجرای طرح نوروزی سفرهای دریایی سال ۹۸ است که امیدواریم لحظات شادی را برای گردشگران فراهم و خاطره خوشی را در ذهن آن‌ها به یادگار حک نماییم.

و

انتها.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=1517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.