تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
27

کلنگ مدرسه سه کلاسه متوسطه روستای رستاق به زمین زده شد

  • کد خبر : 1377
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۰۲
کلنگ مدرسه سه کلاسه متوسطه روستای رستاق به زمین زده شد

به گزارش لنگه نیوز ، محمد رنجبر نایب رییس شورای اسلامی روستای رستاق و مدیریت مدرسه آزادگان از کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث مدرسه سه کلاسه ی متوسطه این روستا خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز ، محمد رنجبر نایب رییس شورای اسلامی روستای رستاق و مدیریت مدرسه آزادگان رستاق در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث مدرسه سه کلاسه ی متوسطه این روستا ضمن تشکر از نگاه بلند خیر و نیک اندیشان محترم جناب آقای حاجی زاده و عارف مدنی که پس از تصویب این طرح نیمی از اعتبار مشارکتی این پروژه را تقبل کردند گفت: به نیابت از مردم و اعضای محترم شورا ؛ از آقای ناصر شریفی نماینده شهرستان های بندرلنگه بستک و پارسیان که همواره در تمام امورات همراه ما و مردم روستای ما بوده اند تشکر میکنم.

وی افزود: صراحتا” اعلام دارم که متاسفانه چند سالی میگذشت که ضمن مراجعات مکررمان به دستگاه های اجرایی و ارگان های مربوطه برای نوسازی مدرسه مان جز وعده نتیجه ای دیگر حاصل نمیگردید که پس از درخواست از آقای ناصر شریفی ، بلافاصله ایشان شخصا” پیگیر این موضوع در استان و در تهران بودند و مرحله به مرحله جزییات پیشروی کار را به ما اطلاع میدادند. حال این تلاشها نتیجه داد و ماه گذشته تفاهم نامه امضاء گردید و بحمدلله چنین روزی فرا رسید که امروز عملیات احداث این مدرسه آغاز گردد .

رنجبر در پایان از زحمات دکتر دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مهندس احمدی مدیر کل نوسازی مدارس ، بخشدار محترم بخش شیبکوه مهندس مراد زاده ، رییس آموزش و پرورش منطقه شیبکوه جناب بهارمست نیز قدردانی بعمل آورد .

انتها.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=1377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.