تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
3

سومین همایش مجمع سلامت شهرستان بندرلنگه برگزار شد

  • کد خبر : 13024
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
سومین همایش مجمع سلامت شهرستان بندرلنگه برگزار شد
سومین مجمع سلامت شهرستان صبح امروز یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور فرماندار، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس شبکه بهداشت، نماینده امام جمعه اهل تشیع، امام جمعه اهل سنت، مسئولین ادارات برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، در این مراسم فرماندار با تاکید بر اینکه امروزه یکی از نیازهای اصلی حوزه سلامت، اجتماعی شدن سلامت است، گفت: مشارکت همه نهادهای جامعه و حتی آحاد مردم، در حفظ و توسعه سلامت امری اجتناب ناپذیر است.

فرماندار بندرلنگه در این نشست به مشارکت همه در مقوله سلامت تاکید کرد و گفت: سلامت مقوله گسترده‌ای است و حفظ و ارتقای آن نیاز به عزم همه نهادها و ارگان‌ها الخصوص رسانه‌های مجازی شهرستان نیاز است و تنها وظیفه برخی نهادها نیست چرا که همگان با بهداشت و درمان سرکار دارند. .

فواد مرادزاده گفت: هر چند بیماری‌های غیرواگیر عامل ۷۸ درصد مرگ و میرها هستند، اما تشخیص این بیماری‌ها ساده است و به سهولت می‌توان ابتلا یاعدم ابتلا به آن را تشخیص داد.

وی ادامه داد: در همین راستا پویش ملی سلامت با شعار «آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر» که با هدف شناسایی افراد در معرض خطر بیماری‌های دیابت و فشارخون صورت گرفته است.

در پایان مرادزاده گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی جهت افزایش آگاهی و ارتقای سلامت مردم و پیشگیری از این بیماری‌های خاموش همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.