تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
7

تجهیز کلینیک فرهنگیان خدمتی در جهت رفاه فرهنگیان استان هرمزگان

  • کد خبر : 12245
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تجهیز کلینیک فرهنگیان خدمتی در جهت رفاه فرهنگیان استان هرمزگان
اکنون که فرهنگیان و شهروندان جهت امور پزشکی و درمانی به این مرکز درمانی تخصصی مراجعه می‌کنند، بهار و شکوفایی عملکرد سالهای دور این کلینیک را مجددا شاهد هستند.

به گزارش لنگه نیوز، شاید بتوان یکی از گام‌های اصولی و اساسی مجموعه آموزش و پرورش استان هرمزگان در کنار خدمات شایانی همچون به روز کردن کانون غدیر به تجهیز مرکز درمانی-تخصصی فرهنگیان اشاره کرد، درمانگاهی که به نوعی از رونق و عملکرد واقعی خود افتاده بود و هرگاه در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره می‌شد، سیلی از اعتراض و انتقاد شدید جامعه فرهنگی را در پی داشت.

اکنون که فرهنگیان و شهروندان جهت امور پزشکی و درمانی به این مرکز درمانی تخصصی مراجعه می‌کنند، بهار و شکوفایی عملکرد سالهای دور این کلینیک را مجددا شاهد هستند.

در همین رابطه محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به خبرنگار ما گفت: تجهیز درمانگاه تخصصی فرهنگیان به دستگاه‌های پزشکی بروز به همراه پزشکان متخصص و فوق تخصص بنام استان در کنار تیم مدیریتی جدید، رونقی خاصی به ساختمان مرکز درمانی-تخصصی فرهنگیان داده است.

وی افزود: فرهنگیان محترم استان از این پس می‌توانند از حضور پزشکان متخصص و با تجربه در حوزه‌های دندانپزشکی، ایمپلنت، کودکان، زنان، جراحی، قلب، کلیه، فیزیوتراپی، سونوگرافی، داخلی، گوش حلق و بینی، ارتوپد، پزشکان عمومی، تغذیه و رژیم درمانی، طب فیزیکی، نوار عصب و عضله، چشم پزشکی، بینایی سنجی، مامایی و زیبایی زیر نظر متخصص-مشاوره_روانشناسی و تزریقات استفاده و این مرکز جامعه فرهنگی و دیگر شهروندان را از هزینه‌های اضافی و سفر به استان‌های دیگر، بی‌نیاز کرده است.

قویدل اضافه کرد: هزینه‌های این کلینیک برای عموم با تعرفه دولتی و منصفانه و برای جامعه نجیب فرهنگیان با تخفیف ویژه و اعمال بیمه محاسبه می‌گردد و به زودی آزمایشگاه بسیار مدرن با تجهیزات جدید راه اندازی خواهد شد در ضمن این مرکز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به کلیه دستگاههای دولتی و خصوصی را به تعرفه بسیار مناسب دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: مدیران مدارس می‌توانند دانش آموز و اولیا کم بضاعت را جهت دریافت خدمات پزشکی با تعرفه خیلی ارزان و تخفیف بیش از ۶۰٪ درصد معرفی نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.