تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
12

برگزاری کلاس‌های آموزشی همیاران طبیعت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرلنگه

  • کد خبر : 11712
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
برگزاری کلاس‌های آموزشی همیاران طبیعت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرلنگه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه همیاران طبیعت دانش آموز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، حمید حسین‌پور گفت: فرزندان ما آنطور که باید و شاید با طبیعت آشنا نیستند، بنابراین می‌بایست موضوع آموزش و مشارکت را به خصوص در سنین پایین با محوریت منابع طبیعی و محیط زیست در دستور کار قرار داد، اگر سعی کنیم این مقوله را به عنوان یک ماموریت ببینیم دیگر اتفاقاتی از نظیر تخریب و تعرض به طبیعت که اکنون عرصه‌های ملی ومنابع طبیعی رخ می‌دهد را شاهد نخواهیم بود.

حسین‌پور با بیان این که اگر شاهد تخریب منابع طبیعی و محیط زیست هستیم، قطعا این افراد آموزش‌های کافی را در سنین پایین در باب اهمیت حفظ و پاسداری از طبیعت را دریافت نکرده اند، وی تاکید کرد: اتفاقی که با همکاری مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال جریان است نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی در کودکان است تا دانش آموزان علاوه بر دریافت کارت همیاران طبیعت، آموزش‌های موثر و مفید را در این خصوص دریافت نمایند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه افزود: اجرای این طرح در قالب همیاران طبیعت می‌تواند دانش آموزان را با اهمیت وجود منابع طبیعی آشنا سازد و آن‌ها را به افرادی دوستدار به حفاظت و نگهداری از طبیعت تبدیل کند.

در پایان با توجه به برگزاری دوره‌های مختلف در این مرکز و علاقه مندی شرکت کنندگان به هنرهای تجسمی و کلاس‌های متنوع، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه مسابقه نقاشی با موضوع طبیعت و محیط زیست بین کودکان و نوجوانان در این کانون پرورش فکری برگزار نمود و به قید قرعه از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=11712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.