تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
22
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 1156
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در راستای تبدیل علم به محصول و تقویت بنیه دانشگاه مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش لنگه نیوز،مهدی باقری عصر امروز در نشست تخصصی موانع و چالش‌های توسعه آموزش عالی شهرستان بندرلنگه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: در راستای تبدیل علم به محصول و تقویت بنیه دانشگاه مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان نقش دانشگاه در توسعه‌یافتگی این شهرستان افزود: دانشگاه با ورود خود امید را برای مردم غرب استان هرمزگان به ارمغان آورده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با قدردانی از حمایت مردم، مسئولان و خیران دلسوز منطقه برای راه‌اندازی، ساخت و بالندگی این مجموعه اظهار کرد: بدون تردید دانشگاه به‌تنهایی نمی‌توانست به رشد امروز دست یابد و مدیون همراهی و همدلی این عزیزان است.

باقری با بیان اینکه امروز دیگر آموزش صرف مدنظر نیست، گفت: آموزش، پژوهش و فعالیت‌های پژوهش‌محور و هدفمند برای تبدیل علم به ثروت از اهداف مهم دانشگاه است.

این مسئول افزود: اعتماد به جوانان و مشارکت‌دادن این قشر در انجام فعالیت‌های دانشگاه از برنامه‌های این واحد برای شتاب‌بخشیدن به چرخه اقتصاد منطقه است.

باقری با تأکید بر حفظ فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی در دانشگاه گفت: جوانان و دانشجویان انقلابی باید عامل بازدارنده‌ای برای ورود فرهنگ‌های انحرافی و غربی در کشور قرار گیرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان استعدادیابی و حمایت از افراد صاحب ایده را از سیاست‌های دانشگاه یاد کرد و گفت: دانشگاه با ایجاد فضای مناسب، امکانات و تجهیزات لازم آماده پذیرش افراد با ایده و تفکرات خلاق برای رشد دانشگاه و شهرستان است.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی تربیت دانشجو همراه با مهارت بوده تا دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی نسبت به اشتغال خود دغدغه نداشته باشند.

در این نشست حاضران به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود پرداختند. پس از این نشست نمایشگاه نقاشی دانش‌آموزان سما توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افتتاح شد.

انتها.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=1156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.