تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
5

رشد ۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی طی ۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در بنادر غرب استان هرمزگان

  • کد خبر : 11052
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
رشد ۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی طی ۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در بنادر غرب استان هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: یک میلیون و 814 هزار و 400 تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب استان هرمزگان تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش لنگه نیوز، مرتضی سالاری با ارائه گزارشی از عملکرد ۲ ماهه سال جاری در بنادر غرب استان هرمزگان گفت: در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۴۰۰ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب استان هرمزگان تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

سالاری تصریح کرد: از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده، یک میلیون و ۳۴ هزار و ۷۷۶ تن با رشد ۴۷ درصدی مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۷۷۹ هزار و ۶۲۴ تن با رشد ۴ درصدی به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بنادرآفتاب، چارک، سیری، لاوان، بندرلنگه، بندر شیوء، ابوموسی و بندر انرژی بر پارسیان به ترتیب با تخلیه و بارگیری ۹۵ هزار تن با رشد ۱۵ درصدی، ۲۵۶ هزار تن با رشد ۴۲ درصدی، ۲۷۳هزار تن با رشد ۲۵ درصدی، ۵۰۹ هزار تن، ۴۶۸ هزار تن با رشد ۴۳ درصدی، یک هزار و ۵۳۵ تن با رشد ۱۲ درصدی، ۴ هزار و ۴۱۷ تن با رشد ۱۲ درصدی، ۲۰۷ هزار تن با رشد ۹۵ درصدی کالاهای نفتی و غیر نفتی، روزهای پر رونقی را در ۲ ماهه سال ۱۴۰۲ سپری نمودند.

گفتنی است، مدیریت بنادر و دریانوردی بندرلنگه به عنوان هسته مرکزی بنادر غرب استان هرمزگان با پوشش بر ۱۰ بندر تجاری و مسافری و نظارت بر ۴۶ سازه دریایی از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر و پشتیبانی نیمی از جزایر کشور، همچنین در برگیری ۶۰۰ کیلومتر مرز دریایی از نقاط مهم مدیریت برسواحل کشور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=11052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.