تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

انجمن بیماران تالاسمی در بندر لنگهه تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 11028
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
انجمن بیماران تالاسمی در بندر لنگهه تشکیل می‌شود
رئیس بیمارستان شهدا بندرلنگه گفت: مراسم بزرگداشت روز جهانی تالاسمی ویژه بیماران مبتلا به تالاسمی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر سپهر اسماعیلی رئیس بیمارستان شهدا بندرلنگه در این مراسم بر اهمیت پیشگیری، پیگیری موارد مشکوک و درمان این بیماران تاکید کرد و یادآور شد: نظام یکپارچه سلامت و هماهنگی معاونت‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو و همکاری‌های بین بخشی می‌تواند در کاهش مشکلات درمانی این بیماران نقش به سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل انجمن بیماران تالاسمی در ماههای آینده و با بیان اینکه ۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی تالاسمی نامگذاری شده، تصریح کرد: هدف از نامگذاری این روز به نام این بیماری، توجه بیشتر مسئولین و مردم به مسئله تالاسمی است.

در ادامه این مراسم از زبان بیماران مبتلا به تالاسمی، دلنوشته‌ای تاثیرگذار از چالش‌های پیش روی بیماران مبتلا به تالاسمی  قرائت شد که گویای احوالات این بیماران بود.

گفتنیست رییس اتاق بازرگانی غرب استان، بدر دریابان از ساخت داروخانه بیماران خاص توسط ایشان و اتاق بازرگانی در بیمارستان شهدا بندرلنگه خبرداد.

در پایان مراسم تعدادی کارت هدیه از طرف شورا و شهرداری بندرلنگه، اتاق بازرگانی، صنایع چوب شایان، شورا و شهرداری بندرکنگ، خیر نیک اندیش حاج عبدالجلیل امیدی، بیمارستان شهدا و مهمان ویژه آقای کوهی نژاد به این عزیزان اهدا گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=11028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.