تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

پهلوگیری بیش از ۳ هزار فروند شناور در بنادر غرب استان هرمزگان و نجات جان ۱۲ نفر در آب های حوزه ی استحفاظی غرب هرمزگان در فروردین ماه سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 10909
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
پهلوگیری بیش از ۳ هزار فروند شناور در بنادر غرب استان هرمزگان و نجات جان ۱۲ نفر در آب های حوزه ی استحفاظی غرب هرمزگان در فروردین ماه سال ۱۴۰۲
مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان تعداد تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان را سه هزار و 292 فروند اعلام کرد.

به گزارش لنگه نیوز، مرتضی سالاری تعداد تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان را ۳ هزار و ۲۹۲ فروند با رشد پنج درصدی اعلام کرد و گفت: از این میزان تردد، ۱۵۸فروند شناور بالای هزار تن و ۳ هزار و ۱۳۴ فروند شناور با رشد ۱۲ درصدی، زیر هزار تن بوده است.

سالاری افزود: مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بنادر غرب استان هرمزگان در راستای اعمال وظایف حاکمیتی و به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی دریانوردی، در فروردین ماه سال جاری با سه پیام اولیه و چهار عملیات جستجو و نجات، موفق به نجات جان ۱۲ نفر در آب های حوزه ی استحفاظی خود شده است.

لازم به ذکر است، سامانه ۱۵۵۰ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بنادر غرب هرمزگان و کانال اضطرار دریایی ۱۶ vhf به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث دریایی می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.