تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
5

جابجایی ۲۹ هزار مسافر به جزیره کیش در یک روز

  • کد خبر : 10769
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
جابجایی ۲۹ هزار مسافر به جزیره کیش در یک روز
مرتضی سالاری گفت: در این روز بیش از 29 هزار نفر مسافر در مسیر یاد شده جابجا شدند و تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت ها به بیش از 170 تردد رسید.

به گزارش لنگه نیوز، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان گفت: با توجه به بازگشایی مسیرهای دریایی پس از ۶۰ ساعت توقف بدلیل شرایط نامساعد جوی و استقبال بی سابقه هموطنان از سفرهای دریایی، در چهارمین روز از بهار و دهمین روز طرح نوروز ۱۴۰۲، بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ خودرو از بنادر غرب استان هرمزگان به جزیره کیش و بالعکس جابجا شدند.

وی افزود: در این روز بیش از ۲۹ هزار نفر مسافر در مسیر یاد شده جابجا شدند و تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت ها به بیش از ۱۷۰ تردد رسید.

لازم به ذکر است، مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه از مسافران و میهمانان نوروزی خواست تا برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس حتما از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز تردد نموده و قبل از سفر به جزایر با ارسال عدد ۱ و ۲ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲، از کلیه اطلاعات در خصوص باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر مسافری اطلاع حاصل نمایند.

گفتنی است، تمامی دریانوردان و مسافران دریایی در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی می توانند مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۵۵۰ به مرکز جستجو و نجات دریایی اطلاع دهند تا در سریعترین زمان، هماهنگی و اقدامات لازم اتخاذ گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.