تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6

دیدار رییس سبک شوتوکان IKD جمهوری اسلامی ایران با فرماندار بندرلنگه

  • کد خبر : 10636
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
دیدار رییس سبک شوتوکان IKD جمهوری اسلامی ایران با فرماندار بندرلنگه
هان شی علیرضا حیدری رییس سبک شوتوکان IKD جمهوری اسلامی ایران به همراه شی هان مهدی صابری روز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن با مهندس مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه دیدار کردند.

به گزارش لنگه نیوز، در این نشست با پیشنهاد هانشی حیدری در خصوص برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی بندرلنگه در سال آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در این خصوص با توجه به اینکه رشته کاراته پر افتخارترین رشته ورزشی شهرستان بندرلنگه و غرب استان هرمزگان می باشد، قول همکاری و حمایت همه جانبه را داد و عنوان نمود این ورزش با توجه به افتخارات کسب کرده و و پتانسیل بالایی که دارد نیاز به توجه بیشتر می باشد.

در این دیدار استاد حیدری ریاست سبک شوتوکان IKD جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر قدرت کاراته شهرستان بندرلنگه و اینکه کاراته این شهرستان یکی از قطب های قوی و اصلی سبک شوتوکان IKD کشور می باشد از پیشنهاد میزبانی این شهرستان ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد شهرستان بندرلنگه ملی پوشان و قهرمانان زیادی دارد و در صورتی که حمایت و توجه خوبی از این ورزش شود قطعا میتواند افتخارات بیشتری نیز برای شهرستان و استان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.