تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8
با پیگیری نماینده لامرد

پرواز مستقیم لامرد – مشهد با هواپیمایی کیش ایر راه‌اندازی شد/ با هنرمندی مسئولین هرمزگان؛ صاحب کیش از خدمات کیش همچنان بی بهره!!!

  • کد خبر : 10632
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
پرواز مستقیم لامرد – مشهد با هواپیمایی کیش ایر راه‌اندازی شد/ با هنرمندی مسئولین هرمزگان؛ صاحب کیش از خدمات کیش همچنان بی بهره!!!
نماینده لامرد گفت: بدنبال تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه صورت‌گرفته، ان‌شاءالله نخستین پرواز مستقیم لامرد - مشهد انجام خواهد شد.

به گزارش لنگه نیوز، نماینده لامرد و مهر در مجلس گفت: از دیرباز تاکنون یکی از آرزوهای دیرینه مردم در شهرستان‌های لامرد و مهر و منطقه جنوب فارس برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد به مقصد مشهد بوده است.

اکنون با اظهار خرسندی بایست اعلام کرد بدنبال تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه صورت‌گرفته، ان‌شاءالله نخستین پرواز مستقیم لامرد – مشهد در آستانه نیمه شعبان‌مصادف با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام خواهد شد.

گفتنی است طی برنامه‌ اعلام‌شده، این پرواز از این پس هر هفته روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در مسیر لامرد – مشهد و بالعکس‌انجام می‌شود.

این درحالی است که با هنرمندی مسئولین استان‌هرمزگان و نماینده غرب هرمزگان، تنها پرواز بندرلنگه-شیراز- تهران [فرودگاه بین المللی!!! بندرلنگه] هم به صورت نامنظم انجام میگیرد! فرودگاهی که چند دهه است حتی یک پرواز خارجی‌ نداشته و فقط نام بین المللی را یدک میکشد.

کاش مسئولین هرمزگان به منظور احترام به مردم حداقل تابلوی این فرودگاه را تغییر می دادند!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.