تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
16

بی توجهی به جاده های ساحلی هرمزگان/فکری به حال جاده ی بندرچارک به طاحونه و بندر آفتاب کنید

  • کد خبر : 10569
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
بی توجهی به جاده های ساحلی هرمزگان/فکری به حال جاده ی بندرچارک به طاحونه و بندر آفتاب کنید
حکایت محورهای مواصلاتی در غرب هرمزگان حکایتی بس غریب است که مسئولان استان مدام شعار جذب گردشگر سر می دهند اما در مناطق ساحلی استان بدیهی ترین زیر ساخت گردشگری یعنی جاده مناسب وجود ندارد.

به گزارش لنگه نیوز، در ماههایی که اکثر نقاط کشور درگیر برف و بوران و سرماست، بهترین مقصد برای گردشگران جنوب کشور است و در جنوب کشور چه بهتر از سواحل بکر و بی نظیر غرب هرمزگان است، اما حکایت محورهای مواصلاتی در غرب هرمزگان حکایتی بس غریب است که مسئولان استان مدام شعار جذب گردشگر سر می دهند اما در مناطق ساحلی استان بدیهی ترین زیر ساخت گردشگری یعنی جاده مناسب وجود ندارد.

البته باید در این زمینه  اولویت را به مردم ساحل نشین بدهیم اما استفاده از واژه گردشگر برای رفع این دست مشکلات بیشتر اثر گذار است وگرنه توجه به این جاده ها عمدتا باعث رفع مشکلات مردم بومی می شود حقیقت تلخی است که از نواحی ساحلی بخش لیردف جاسک تا میناب و بندرلنگه و پارسیان مدام مطالبه گران در حال تذکر و انتقاد برای توجه به جاده های ساحلی هستند و این بار نوبت به جاده های ساحلی بخش شیبکوه بندرلنگه است.

به گفته منابع محلی عمر جاده ی قدیمی بندر چارک به روستای طاحونه و بندر آفتاب تقریبا تمام شده و آنقدر در این جاده حفره های بزرگ و کوچک وجود دارد که هر چند ماه یکبار خودروهای مردم منطقه باید برای تعمیرات راهی تعمیرگاه شوند.

این محور مسیر مهم تردد گردشگران جزیره کیش است و باید از مسئولان منطقه آزاد کیش بخصوص جناب مدیر عامل  آن پرسید، این همه تاکید برای کمک به ایجاد زیر ساخت گردشگری در بندر چارک و بندر آفتاب دارید آیا واقعا توان مرمت این مسیر گردشگران را دارید؟ آیا نماینده غرب استان با آن نفوذ در وزارت راه و شهرسازی می تواند قولی برای مرمت این جاده بدهد؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.