تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

افتتاح یک آموزشگاه خیاطی متعلق به یک خیریه در شهر لمزان

  • کد خبر : 10550
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
افتتاح یک آموزشگاه خیاطی متعلق به یک خیریه در شهر لمزان
کارگاه آموزش خیاطی موسسه خیریه بلال حبشی شهر لمزان توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش لنگه نیوز، کارگاه آموزش خیاطی موسسه خیریه بلال حبشی شهر لمزان توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان، وبا حضور سید شمس الدین حسینی قتالی نماینده موسسه خیره بلال حبشی، بخشدار، رئیس شورای اسلامی و معتمدین شهر لمزان افتتاح شد.

رضا علی زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان بیان داشت: یکی از زنجیر های اصلی مسیر اشتغال ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشدو با ید با استفاده از ظرفیت منطقه نیاز سنجی آموزشی با استفاده از مسئولین شهر لمزان انجام گیرد.

علی زاده بیان داشت: یکی دیگر از ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای می باشد که روند صدور مجوز ۳ روزه صادر می گردد که در سال ۱۴۰۱رشد ۶۰۰ درصدی داشته ایم ، افراد حقیقی و حقوقی می توانند جهت دریافت مجوز به این اداره کل مراجعه نمایند ، خیرین می توانند با توجه به ظرفیت ها منطقه طرح های خود را در قالب تعاونی استان به صورت تولید و آموزش فعال نمایند و با آموزش به افراد بومی محصولات خود را تولید و به فروش برسانند.

در ادامه سید شمس الدین حسینی قتالی نماینده خیریه بلال حبشی گفت: موسسه خیریه بلال حبشی از سال ۱۳۹۸ در حال فعالیت می باشد، این موسسه ۱۸۷ نفر یتیم مستمری بگیر دارد و تعداد ۳۵ مورد کمک بسته حمایتی در سال ۱۴۰۱ از سوی این موسسه به دست ایتام رسیده است قتالی در ادامه افزود :۳۳ دانشجوی پزشکی و ۱۷ دانشجوی غیر پزشکی تحت پوشش این موسسه می باشد که ۸ نفر از آنان فارغ التحصیل شده اند،۱۲ مورد اشتغال زایی صورت گرفته است .

نماینده موسسه بلال حبشی بیان داشت: تعداد ۱۴۰ نفر توسط این موسسه از آموزش های مهارتی بهرمند شده اند و ایشان در پایان از همکاری و حمایت این اداره کل تشکر و قدر دانی نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.