تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
13

پرداخت تسهیلات ایجاد عرصه های خرد اشتغالزایی / اعضای تعاونی ها در اولویت پرداخت تسهیلات

  • کد خبر : 10527
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
پرداخت تسهیلات ایجاد عرصه های خرد اشتغالزایی / اعضای تعاونی ها در اولویت پرداخت تسهیلات
تفاهم نامه همکاری فی ما بین خانه تعاونگران غرب هرمزگان و قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه انعقاد گردید.

به گزارش لنگه نیوز، با حضور عبدالنبی صحرانورد مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه و سناء شهابی رئیس خانه تعاونگران غرب هرمزگان و رمضانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه همکاری معرفی متقاضیان اشتغال خرد جهت دریافت تسهیلات انعقاد گردید.

شهابی رئیس خانه تعاونگران غرب هرمزگان با تقدیر از تلاش های این نهاد در عرصه سازندگی و اشتغالزایی، بیان داشت: متقاضیان در عرصه های خرد شامل دام طیور؛ کشاورزی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، دانش بنیان و آموزش و توانمندسازی می توانند از این تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند.

وی افزود: در این طرح تسهیلات فردی تا سقف ۱۵۰ میلیون و تسهیلات کارفرمایی و به ازای هر فرصت شغلی با بیمه تامین اجتماعی تا سقف ۴ میلیارد تومان پرداخت می شود و میزان پرداخت تسهیلات به هر فرد بر اساس توانمندی نوع عرصه فعالیت و تعداد اشتغال ایجاد شده تعیین می گردد.

در ادامه عبدالنبی صحرانورد مسئول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه با اشاره به شرایط متقاضیان دریافت تسهیلات، بیان داشت: متقاضی باید بیکار باشد، پرداخت کننده بیمه نباشد، اولویت پرداخت با اعضای صندوق های قرض الحسنه، جهادگران واعضای تعاونی ها می باشد و ارائه گواهی مهارتی یا مدرک تحصیلی مرتبط و مدرک فنی وحرفه ای و یا مجوزهای مرتبط از نهادهای معتبر و.. اخد تعهد محضری جهت ایجاد اشتغال الزامیست.

صحرانورد با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل طرح های اشتغالزایی که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز داشته اند هم میگردد؛ گفت: خانه تعاونگران غرب هرمزگان با انعقاد این تفاهم نامه با توجه به شناخت ظرفیت تعاونی ها می تواند نسبت به مشاوره به اعضای تعاونی ها که در اولویت دریافت تسهیلات می باشند و شناسایی دیگر نیروهای مستعد به کمک ما برای ایجاد اشتغال پایدار بیاید.

آدرس خانه تعاونگران هرمزگان جهت ثبت نام: بندرلنگه، خیابان امیر آباد روبروی بهداشت جنب دبیرستان ابن سینا/ فقط صبح ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲ ظهر

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.