تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

مدرسه ۳ کلاسه سلطان‌العلماء روستای چاه مسلم شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

  • کد خبر : 10406
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
مدرسه ۳ کلاسه سلطان‌العلماء روستای چاه مسلم شهرستان بندرلنگه افتتاح شد
مدرسه 3 کلاسه سلطان‌العلماء با حضور فرماندار شهرستان بندرلنگه، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان و جمعی از مسئولین، خیرین و معتمدین افتتاح شد.

به گزارش لنگه نیوز، با حضور مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه، مرادی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان و جمعی از مسئولین، خیرین و معتمدین، مدرسه ۳ کلاسه سلطان‌العلماء روستای چاه مسلم شهرستان بندرلنگه افتتاح و مورد بهره‌برداری دانش‌آموزان این روستا قرار گرفت.

مرادی معاون اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در این مراسم گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۸۳ مترمربع شامل ۳ کلاس درس، دفتر آموزشگاه، سرویس‌های بهداشتی و سرایداری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال به همت خیر نیک‌اندیش جلیل امیدی و نظارت و تجهیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در مدت‌زمان یک سال ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: ۲۲ پروژه آموزشی شامل ۹۰کلاس درس در زیربنای ۱۲۰۰۰متر مربع در سطح شهرستان بندرلنگه در قالب ۱۶ پروژه مشارکتی با خیرین، ۵ پروژه ملی و یک پروژه استانی در دست اجراست که تا قبل از مهر ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.