تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
7

مجوز ساخت دانشکده‌های علوم پزشکی در غرب و شرق هرمزگان صادر شد/بندرلنگه صاحب دانشکده پرستاری و بستک صاحب دانشکده آموزش عالی شد

  • کد خبر : 10390
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
مجوز ساخت دانشکده‌های علوم پزشکی در غرب و شرق هرمزگان صادر شد/بندرلنگه صاحب دانشکده پرستاری و بستک صاحب دانشکده آموزش عالی شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجوز ساخت دانشکده پرستاری در بندرلنگه و دانشکده بهداشت در میناب اخذ شده است.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: مجوز ساخت دانشکده پرستاری در بندرلنگه و دانشکده بهداشت در میناب اخذ شده است که امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات ملی و استانی زیرساخت‌های مناسب برای این دانشکده‌ها را فراهم کنیم. وی افزود : با ساخت این دانشکده‌ها در کنکور سراسری امسال به عنوان دانشکده، پذیرش دانشجو در این مناطق داشته باشیم.

وی افزود: هم اکنون این دانشگاه با هشت دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی درشهرهای مختلف استان و یک دانشکده آموزش عالی در بستک فعالیت می‌کند.

دکتر جاودان یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی هرمزگان دارای ۳۳۰ هیات علمی و استاد دانشگاه است که حدود سه هزار و ۳۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف از ۴۴ رشته تحصیلی از کاردانی تا رشته‌های تخصصی در این دانشکده‌ها مشغول به تحصیل هستند.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پنج رشته پی.اچ. دی (PHD)، ۹ رشته بالینی و ۹ رشته کارشناسی ارشد برخوردار است و در رشته‌های زنان، کودکان، بیهوشی، جراحی، طب کار، پاتولوژی، طب اورژانس، داخلی و قلب به صورت تخصص دارد که امیدواریم در سال‌های آینده رشته‌های تخصصی دیگر نیز به این دانشگاه اضافه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.