تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
16

مسابقات کاراته قهرمانی شهرستان بندرلنگه برگزار شد

  • کد خبر : 10229
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
مسابقات کاراته قهرمانی شهرستان بندرلنگه برگزار شد
مسابقات کاراته قهرمانی شهرستان بندرلنگه بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از ۲۶۰ کاراته کا برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، مهدی صابری رئیس این هیات از برگزاری یکدوره مسابقات قهرمانی شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از ۲۶۰ کاراته کا در دو بخش آقایان و بانوان در سالن رزمی فجر برگزار گردید.

▫️در بخش آقایان باشگاه فجر الف با ۱۱ مدال طلا مقام اول، باشگاه بسیج با ۷ مدال طلا مقام دوم، باشگاه مروارید کنگ با دو مدال طلا مقام سوم و فجر ب با ۱ مدال طلا مقام چهارم را کسب کردند.

در بخش بانوان باشگاه فجر الف با ۲۸ مدال طلا مقام اول، باشگاه بسیج ۱۱ مدال طلا مقام دوم و باشگاه مروارید کنگ با دو طلا مقام سوم و باشگاه فجر ب با یک مدال طلا مقام چهارم را کسب نمودند.

داوری این دوره مسابقات در بخش آقایان را مهدی صابری، وحید سقایی جهرمی، ایوب کیقبادی، محمدرضا کیقبادی و در بخش بانوان فریده مضیئی، مهرنوش کریمی زاده، سمیه تکمار، نسترن امامی، سوسن دهقانی، سمانه زرگری، کوثر اسکندری، زهرا نیکوکار، الهه صحرایی بعهده داشتند.

اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مهدی صابری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرلنگه، رها صابری مسئول ورزش بانوان شهرستان برگزار گردید.

گفتنی است در حاشیه این مسابقات، مطهره نعمتی با کسب سه مدال طلا و ضیا زحمت‌زاد خوری با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز بعنوان ستاره مسابقات شناخته شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=10229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.